Alla inlägg under maj 2015

Av Elin Jönsson - 3 maj 2015 10:11

hallo hänget!!

hej i dag ligger jag i min säng o blohgar på min iphon 5c!!😴

men i dag just i dag!! då ska jag brätta en historia!! Den börjar så här:

 

 

det var en gång 3 små flickor som gick bus eller godis!

 

i den lilla byn var det ett stttooooort slått som alla hörde talas om att för 5000 år sedan så var det en flicka som blev hals huhgen av en man då blev alla så rädda men för utom 3 flickor!! Det var dem som gick bus eller godis!!!

sedan efter dem fick gätte mycket godis så gick dem till slåttet.....

 

 

 

 

fort sättning följer....

 

 

 

 

 

 

tack!! Då seeeesss vi iiii morrgggooonnnnnnn...!!

Av Elin Jönsson - 3 maj 2015 10:11

hallo hänget!!

hej i dag ligger jag i min säng o blohgar på min iphon 5c!!😴

men i dag just i dag!! då ska jag brätta en historia!! Den börjar så här:

 

 

det var en gång 3 små flickor som gick bus eller godis!

 

i den lilla byn var det ett stttooooort slått som alla hörde talas om att för 5000 år sedan så var det en flicka som blev hals huhgen av en man då blev alla så rädda men för utom 3 flickor!! Det var dem som gick bus eller godis!!!

sedan efter dem fick gätte mycket godis så gick dem till slåttet.....

 

 

 

 

fort sättning följer....

 

 

 

 

 

 

tack!! Då seeeesss vi iiii morrgggooonnnnnnn...!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards